Willem Reimers ambassadeur voor Keurmerk Senior-OK
21 april 2017

Willem Reimers ambassadeur voor Keurmerk Senior-OK

Nieuw keurmerk draagt bij aan het langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen van ouderen.

BERKEL EN RODENRIJS – Stichting Keurmerk Senioren Belangen mag sinds deze week Reimers (69) tot haar ambassadeur rekenen. Reimers is bij het grote publiek bekend als Nederlands hotelier bij diverse televisieprogramma’s en weet als geen ander hoe belangrijk kwaliteit van dienstverlening is. Als veelgevraagd spreker over onderwerpen als service management en klantgerichtheid en door zijn jarenlange ervaring in de hotellerie is Reimers gepokt en gemazeld en wordt hij gezien als de autoriteit op het gebied van hoogstaande dienstverlening aan klanten.

Als ambassadeur van de Stichting draagt Reimers het Keurmerk Senior-OK een warm hart toe. Reimers: “Over het algemeen zijn senioren niet zo mondig zoals de generatie van mijn eigen kinderen. Er zijn bedrijven en organisaties die helaas nog wel eens misbruik maken van deze grote groep mensen in Nederland. Ieder week staan er wel voorbeelden hiervan in de media. Bedrijven die het Keurmerk Senior-OK hebben, die begrijpen wat ouderen nodig hebben en zijn gecontroleerd.”

Het moeten ondertekenen van de gedragscode die bij het Keurmerk Senior-OK hoort vindt Reimers een goede zaak. “Dit maakt dat bedrijven en organisaties na moeten denken over hun manier van zaken doen met senioren en scheidt de ‘good guys’ van de ‘bad guys’. 100% garantie dat er nooit meer iets vervelends gebeurd krijg je niet, maar het Keurmerklogo biedt ouderen wel een makkelijke herkenning voor vertrouwd zaken doen.”

Recent mocht de Stichting nog een nieuwe keurmerkhouder certificeren. Asselbergs & Klinkhamer uit Etten-Leur mag zich sinds kort keurmerkhouder noemen. “Wij hoorden op de 50Plusbeurs in Utrecht voor het eerst over de Stichting en het Keurmerk. In onze branche neemt helaas niet ieder advocatenkantoor het zo nauw met de manier waarop omgegaan wordt met senioren. Met het Keurmerk laten wij aan onze seniore klanten zien dat wij weten wat zij nodig hebben en hen als zodanig respecteren”, aldus Margot de Wit, advocaat bij het kantoor.

 

 

Terug